Wyszukiwarka zaawansowana

Kontakt

sklep@ortopedyczny24.pl
+48 517 484 949
Pon - Piątek 9:00 - 17:00
Mój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.
0

Zwroty i zamiana

WYMIANY, ZWROTY, REKLAMACJE

Jeśli zamówienie nie spełnia Państwa oczekiwań, mają Państwo możliwość wymiany lub zwrotu towaru w terminie 14 dni kalendarzowych pod warunkiem, że towar nie nosi śladów użytkowania oraz posiada oryginalne, nieuszkodzone opakowanie. W przypadku gdy otrzymamy produkt, który nie spełnia tych warunków, będziemy zmuszeni odesłać go na Państwa koszt.

Wymiana

Prosimy o poinformowanie nas przed dokonaniem wymiany dzwoniąc do nas (numer telefonu: +48 517 484 949 lub wysyłając wiadomość e-mail: sklep@ortopedyczny24.pl). Wymiany towaru mogą Państwo dokonać tylko po przesłaniu do nas e-maila lub zgłoszeniu telefonicznym. Przesyłki zwrotne prosimy wysłać na adres korespondencyjny podany przez nas w wiadomości.

Informujemy, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem oraz do Paczkomatów.

Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu (rachunek) z wypełnionym formularzem wymiany/zwrotu. Formularz można pobrać tutaj.

Zwrot

Prosimy o poinformowanie nas przed dokonaniem zwrotu dzwoniąc do nas (numer telefonu: +48 517 484 949 lub wysyłając wiadomość e-mail: sklep@ortopedyczny24.pl). Zwrotu towaru mogą Państwo dokonać tylko po przesłaniu do nas e-maila lub zgłoszeniu telefonicznym. Przesyłki zwrotne prosimy wysłać na adres korespondencyjny podany przez nas w wiadomości. Informujemy, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem oraz do Paczkomatów. Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu (rachunek) z wypełnionym formularzem wymiany/zwrotu. Formularz można pobrać tutaj.

Pieniądze za otrzymany towar zwracane są w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przez nas przesyłki.

Towar, którego zwrot nie zostanie przez nas uznany (odesłany po terminie, nie zawierający dowodu zakupu, bez pudełka, uszkodzony), odsyłamy na koszt Klienta.

Reklamacje

Prosimy o poinformowanie nas przed dokonaniem reklamacji dzwoniąc do nas (numer telefonu: +48 517 484 949) lub wysyłając wiadomość e-mail: sklep@ortopedyczny24.pl). Reklamacji towaru mogą Państwo dokonać tylko po przesłaniu do nas e-maila lub zgłoszeniu telefonicznym. Przesyłki prosimy wysłać na adres korespondencyjny podany przez nas w wiadomości.

Informujemy, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem oraz do Paczkomatów.

Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Sklep w terminie 14 dni od daty wpłynięcia reklamowanego produktu wraz z wymaganymi dokumentami.

Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu (rachunek) z wypełnionym formularzem reklamacji. Formularz można pobrać tutaj.